Centrum Usług Multimedialnych to firma Telekomunikacyjna działającą na polskim rynku w oparciu o najwyższe standardy obsługi Klienta oraz jakość świadczonych usług.
Ze względu na szybki rozwój obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy: Śląsk
Praca od poniedziałku do piątku
Nawiążemy współpracę z osobami posiadającymi doświadczenie w sprzedaży produktów multimedialnych (również z sektora D2D, Telesprzedaż, konsultanci).
Jeżeli spełniasz którykolwiek z poniższych warunków:
– pracowałeś lub pracujesz jako konsultant – sprzedawca
– masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
– zawierałeś umowy z klientami indywidualnymi i biznesowymi (D2D, B2B, B2C)
– z łatwością nawiązujesz kontakt z Klientami
– posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
– posiadasz prawo jazdy kat. B
– jesteś osobą komunikatywną
– cenisz sobie niezależność
Zakres obowiązków:
– aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
– samodzielne planowanie pracy własnej
– realizacja spotkań u Klientów zgodnie z planem pracy
– raportowanie efektów pracy
Oferujemy:
– atrakcyjną podstawę i motywujący system premiowy
– stabilność oraz proste zasady współpracy
– możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
– ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy w dynamicznej firmie
– wsparcie sprzedaży w postaci szkoleń i konkursów
Proces rekrutacji:
Zainteresowanych prosimy o kontakt
Korzystając z serwisu Zleca.pl wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
X